jangan lupa klik tau>>fun n enjoy>>

Tuesday, August 11, 2009

ROBIN HOOD MALAYSIA

assalamualaikum........

siapakah manusia bertopeng ini???menyahut seruan atasi h1n1 ke???tapi beginikah topeng yg harus dipakai?rasanya TIDAK kan??sesekali tgk pun ada mcm ala2 Robin Hood... lengkap dengan alatan memanah lagi....tapi Robin Hood pi panah kat dlm hutan, budak ni panah tv aku tu.... jangan dipanah tv aku tuuu...tembuskan!!!meh kita tgk sape budak ni??????



opsssssssttt!!!!!begini ropenye Robin Hood ala2 Malaysia...manis rupanya......cebut cheseeeeeeeeee...cenyum laa....


Beginilah si Danish apabila pulang dari sekolah,kekadang tak sempat lagi salin baju n mandi dia terus je main2 dgn panah dan pistol mainannya.tapi yg ni aku suh p mandi dlu...balik skull letak beg mesti n wajib cari kelengkapan memanahnya..sementara aku masak kat dapur, dia main sorang2 gni laa hari2..mujurlah dia tak kacau si Sarah tu..kl tdk, tak berasaplah dapur aku...kene jadi pengawal nanti..huhu....suka sgt dia hala panah tu tang tv,katanya nanti panah tak jatuh,,,bila aku melarang dia p masuk bilik cari cermin lemari aku plak...ada2 saje adik ni....pic ni aku snap masa dia leka bermain...


alahai adikkkk!!!jangan dipanah tang muka ibu nie.....nanti berlubang muka ibu kang...tatut laa...dah laa dik, panah kat lain je ye...huhu..


10 comments:

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

janagn men panah dik..kang berlubang muka ibu..hukhuk

Mama-Danish & Sarah said...

bu..pedang samurai takde ke???

anak bu ni boleh masuk sea games ni....wakil malaysia..

sis_nita said...

alamakkkk..
robin hood encemmm woooo..
selamatkan makcik cepat..!!

miemiey said...

tinie a.k.a.ibu fatin~tu laa Danish asyik sgt dgn panah nya,kl saya lupa letak kat mana time dia cari mesti menaggis...

mama sarah~pedang samurai takde mama..lupa nk p amik kat Jepun nun..sempay p hollywood je amik panah robin hood...nnti bu pk2 bley ke wakil malaysia ni...hihi

sis nita~nanti makcik,adik datang ni tuk menyelamat makcik ni!!!!!tgu!!!!tapi terlupa panah letak mana,cam ane ni????

CuTeMiUt78 said...

wah.. ada bakat nak jd pemanah ni.. hik..hik..hik..

Jiey^Mien said...

anti leh ajar ian manah nih

yoro okino said...

huhuhu...
jgn pecah tv sudah..hehe
dier ngah matlamat tu..huhu

miemiey said...

cute miut~bakat semulajaDI,AUNTIE...HEHEHE....

jiey~daa bagus ni nnti ada kawan nk main..tak laa main corang2 lagi...ian bila laa panah dlu nnti abg ajar ye..hehe...

kino~mujur x pecah kl pecah alamak tak de tempt nk memanah lagi...hihi..

CatlinaFly said...

:) jgn panah muntut owang dah la hahahaha ;)

miemiey said...

catlina~hahahaha.....tul tuuuu...

CONTEST@GIVEAWAY                                       LAYOUT