jangan lupa klik tau>>fun n enjoy>>

Thursday, August 27, 2009

award..award..award..

award yang lawa ni aku dapat dari RYN dan MAMADIRA..aku dapat sekali gus dari diorang..so kene jawab laa kans....hihi...mekasih byak2 Ryn dan MAMADIRA kasi ni tuk miemiey....
1. letakkan logo award ini ke blog anda.

dah tempek daa... 

2. anugerahkan award ini kepada 10 blog yang anda anggap paling berinspirasi dan sangat mesra...

10 je ke???aku nak kasi semua member blog aku ni yee...kepada sesiapa yg berkunjung ke blog aku ni..sila2 kan amik yee jgn segan2 plak...buat cam umah cendiri jee...  

3. menyatakan penghargaan ini melalui 'backlink' dengan blog yang anda anggap paling memberikan inspirasi dan mesra dari blog anda.

bagi aku laa kans..semua member blog aku suka..aku hargai korang semua yg sudi kawan dgn aku...thanks all....aku malas nk tulih satu persatu...kat cni udah laa.yee..hehehe..(jgn mare ryn dan mamadira  yee)


4. informasikan penerima award mengenai award yang mereka terima dengan menyatakan komen di blog mereka.

ni pun aku malas..so kepada sesiapa yang terbaca korang pandai2 ambik cendiri yee....ramai sgt aku tak larat ....huhu....

5. berbagi cinta & sayang untuk penghargaan ini kepada pemberi anugerah ini..

ermmm....
untuk ko RYN DAN MAMADIRA...... aku nk ucap teme kaceh sebab kasi anugerah ni...ingt juga kat aku walaupun kita baru mengenali dan tak pernah bersua...selamat berpuasa yee..dan harap persahabatan ini akan lebit terjalin lagi....

lagi award aku dapat....

award dari eryn..mekacih yee akak yg comey kasi ni.....


award yg comel dari eryn..daa berkurun lama aku perap....solly yer...

so award ni aku kasi kat korang juga ye yg berkunjung ke blog aku... ambik laa yee..buat lawa blog korang....aku tak pilih kasih so sape 2 meh ambik jee.....


3 comments:

CuTeMiUt78 said...

wah.. berderet2 award

sis_nita said...

amvoiii.. meriahnyerr dik oiii..

miemiey said...

cutemiut~hihi...tu kasi simpan..bila daa byk tu bru tempek..ambik yee tuk cutemiut..

sis nita~hihi..meriah ke..takde bunga api pun..hehehe..akak ambik ye award tu..

CONTEST@GIVEAWAY                                       LAYOUT