jangan lupa klik tau>>fun n enjoy>>

Thursday, August 13, 2009

LAWAK ANTARABANGSA + MELAYU

HAAAAAA..........SBELUM BUAT APE2,NK BACA KE NK APE KE.. BAIK BUFFERING DULU KLIP VIDEO TUUU....HUHUHU..nanti tak lah lembap perjalanan videonyeee..kalau line korang x de masalah,, no problem..."berehhhh "kate org ganu la.,haha...slamat menonton yeeerr..hiburkan hati yg lara..
VIDEO TITLE: TOK IMAM LARI
 
DAH HABIS TENGOK??
Klau x habis..melepaslah PART yg paling bessst skali kat blakang cite tuu... huhuhu
Untuk yg tak faham jalan citenyee, tgoklah byak2 kali lagi..hahaha.
KESIMPULAN cite :-
1)klau tak tahu jgn buat2 tahu ( dahulukan yg lebih tahu LA )
2)jangan ikut cakap orang ( sedangkan org  yg ajar tu pom 2 x 5 )
3)cuba menolak sesuatu permintaan klau rase2 tak tahu ( klau x, maluuu balasannyee ) 
4)blajar sesuatu melalui sumber yg boleh d percayai ( contoh buku atau pon ustaz )
DAN yg last skalinyee
5)TOK IMANJANGAN LARI....

4 comments:

ZaEr.. said...

ala mimi...x brp clear ar sore..sangkut dgn lagu background mu

sis_nita said...

yang penting, blog berwajah baru wooo.. cantikkk.. i loikeeee..

miemiey said...

zaer~ala..cenang je lagu aku tu mu tutup je..ada tempat nk stop kans...

sis_nita~thank kak nita yer..hehehe...singah2lah selalu...

sis_nita said...

miemiey,

ko tau tak akak nengok pak imam larikk ni kul baperr..? ni kil 2.00 pagi tau.. baru line clear..

hahahah! org suh qamat dia pi takbir.. adoiyaii.. yg tak tahan tu doa qunut pendek yg panjang tu.. ampon2.. ada gak laa yg jahil cenggini..

last2 lariiiiiii.. org dok ssujud lagikk tu tak bangun2..

alahai..

CONTEST@GIVEAWAY                                       LAYOUT