jangan lupa klik tau>>fun n enjoy>>

Tuesday, August 25, 2009

bosan

Apa korang akan buat kalau mood korang akan jadi begini?????cuba share ckit dgn aku...dari pagi tadi sampai sekarang aku jadi cam kat bawah ni...ke aku penat ..ke bendera merah,biru,putih,kuning nk naik..kan nk merdeka daa ni..huhuhu....tapi aku mmg nk gelak sakan dgn anak aku si Danish..masa aku duk update n3 ni..ank aku sempat jenguk kat sini..korang nk tau tak apa ni kata???nk tau tak...dia tya aku..ibu ni,nak jadi gila dah ke..letak gambar cam gini..alahai...anak manja ibu..memang buat ibu gelak sungguh..hahaha.....ok..laa...aku pergi dulu yer...manyak keje lagi yg belum selesai....selamat berpuasa yee......2 jam lagi cik hubby akn pulang keje...harap2 mood ni akn ilang....


6 comments:

CuTeMiUt78 said...

eemmm.. memang klu dah kena cam tu.. agak payah nak handle kan...

miemiey said...

cutemiut~agaknya ilang mcm tu je nntikan..huhuhu..hormon meningkat kot..

sis_nita said...

ada banyak cara dik..

1 - nyanyi lagu merdeka sambil mengibarkan bendera Malaysia..

2 - ko cuba2 anyam kelonsong ketupat.. kot2 nnti dkt2 rayerr leh bisnes..

3 - takpon nyanyi lagu rayerr degn penoh semangat ke-pose-an..

hehehe!

miemiey said...

sis nita~hahaha...gelak sakan saya kak..hihi..akak kan best akak duk sebelah umh saya..boley laa saya p umh akak time bosan...ada juga penghibur duka lara...akak duk bg cadangan ni pun saya tergelak...

sis_nita said...

heheh!

alaaa.. dah kamu kata bosan, kan.. akak carikk laa idea lawak nak bagikk ko gelak..

haaa.. kan ke bagus tu.. dah gelak pon kan..

miemiey said...

sis nita~u r sweet kak...lup uuuuu kak....walau pun masih ada sedikit hati ku yg tercalar ni kebosanan tapi kau menceriakan ku kak...

CONTEST@GIVEAWAY                                       LAYOUT