jangan lupa klik tau>>fun n enjoy>>

Friday, August 07, 2009

rindu aku budak ni!!!!!

 Tetiba je pagi2 buta ni..aku nk postkan pic adik Ika yang aku snap mgu lepas,,,mgkin ade yg tertya2 sape laa bdk ni???kl blum kenl,, tgk n3 aku yg lepas2...~ank cedara aku ni~hehehe...rasa winduu plak kat budk tecik ni....mgu lepas daa alik umh mama aku,tak mungkin mgu ni nk alik kemaman lgi~marah cik hubby kans~'bagi peluang kat hubby rest kat umh plop..yg masih sambung tdo lagi pas solat subuh tadi..(cutiiii mak oiii)ok laa ckup smpai disni....aku nk masak bekpes ni...lapor kruq kruq peyut ni...kan hubby aku bgun sesaje je kene kuali kat muka aku ni yg sedia maklum makin tombam....ok, tata!!! nnti aku sambung lagi n3n4n5 baru kl ada crite menarik di hari mgu ni....


pose genik adik ikaaaa....alaa...lawanya adik ceyum,,,,,windu laaa..mak long ,,huhuhuhu..


 


  

adik ika ternganga mulut tu....nk start berleter ke???pic yang kat bawah ni plak..ciuman sayang dari abg Ayie sebelum kami nk blik...tata adik ika!!!!pas ni main sorang2 laa yerk.. 

3 comments:

alyyani said...

baju ika tu sama dgn baju nia la. tp skirt tu nia takde :D

miemiey said...

alyyani~yee kee...hihi...lawa kan bju tu kan?saya tgk adik saya bli hari tu berkenan sangt tapi apakn daya takde bb girl..huhuhu...skirt tu pun lawa sgt...

Anonymous said...

ya anak nana,,bley berbesan ni

CONTEST@GIVEAWAY                                       LAYOUT